Quantcast
Legfrissebb híreink
Imolában érkezik a Mercedes-frissítés második fele
Fotó: Mecedes AMG Petronas
Formula 1

Imolában érkezik a Mercedes-frissítés második fele

A fejlesztés első felét már Miamiban megkapták, viszont Imolában már a teljes csomag fent lesz az autókon.

A Mercedes Miami Nagydíj utáni videójában Andrew Shovlin, a csapat vezető pályamérnöke elmagyarázta, hogyan tervezik fejleszti az autót Imolában és a szezon hátralévő részében.

“Sikerült a frissítés felét Miamira előrehozni, majd a másik fele megérkezik Imolába, és keményen dolgozunk a jövőbeli versenyeken, hogy azokra is hozzuk a fejlesztéseket.”- mondta Shovlin.

george russell, mercedes
Fotó: Mercedes AMG Petronas

“A vártnak megfelelően működött? Igen, úgy néz ki, hogy azonnal azt a teljesítményt nyújtja, amit reméltünk. Jelenleg az a probléma, hogy mindenki más is fejleszti az autóit. A McLarent például egy nagy csomaggal, és ők úgy tűnik, előreléptek és a kezelték a problémáikat.”

„Azt szoktuk tapasztalni, hogy az autó menetről menetre egészen másképp viselkedhet, és amíg lesz tökéletes, addig mindig tompítani fogjuk az ilyen típusú frissítésekből származó előnyöket.”

“De az elmúlt néhány verseny után már nagyon világos elképzelésünk van arról, mit kell tennünk az autóval, hogy könnyebben kezelhető legyen a pilóták számára.”

„És elég jó frissítéseket kapunk, amelyek a következő három-négy versenyen fognak érkezni. Nagyon kemény munka folyik, de remélhetőleg hamarosan látni fogjuk ennek a gyümölcsét.”imola

„Hamarosan ott lesz Monaco, Montreal, majd Barcelona.” – magyarázta. „Két pályája van, amelyek túlnyomórészt alacsony sebességű kanyarjai vannak. Főleg Montreal, ott mind alacsony sebességű. És akkor ott van Barcelona, amely az új vonalvezetésével rendkívül gyors pálya lett. Sok közepes sebességű és nagyon-nagyon-nagyon gyors kanyar van.”

„Tehát elég nagy választékkal kell megküzdenünk. Nem számítunk arra, hogy Monacóba megyünk, és hirtelen elképesztően gyorsak leszünk.”

„Ha olyan helyre utazol, mint Montreal, akkor egy sebességtartománnyal van dolgod, akkor egy kicsit könnyebb lehet betenni az autót a jó ablakba. Mindannyian elvégezzük a szokásos felkészülési munkát, de alapvetően ki kell alakítanunk a kiutat ebből a problémából azáltal, hogy frissítéseket hozunk az autóba.”

„Ez az, amin dolgozunk. Aztán a pályán megpróbáljuk a lehető legjobban optimalizálni azt, amink van, és annyi pontot gyűjteni, amennyit csak tudunk. Valójában ezen a két területen dolgozunk egyszerre.”

A Mercedes jelenleg csak a 4. a konstruktőri bajnokságban, ami egyelőre szörnyű eredmény a tavalyi második helyükhöz képest.

Mick Schumachert használja majd viszonyítási alapnak a Mercedes Kimi Antonelli tesztelésekor

Releváns cikkek