Quantcast
Legfrissebb híreink
A McLaren élő idejű szponzorpanellel érkezik Austinba
Formula 1

A McLaren élő idejű szponzorpanellel érkezik Austinba

A McLaren elsőként vezeti be az élő időben változó szponzori táblákat az autóikon. Hasonlóra még nem volt példa a Forma 1 történetében, így most először fog debütálni a 2022-es Amerikai Nagydíjon.

Összesen két darab ilyen tábla fog felkerülni az MCL36-ra a piltóafülke mindkét oldalán, viszont csak a pénteki szabadedzéseken – írja a RaceFans.net  A McLaren más hasonló szponzori újításokat is bevezetett ebben a szezonban, mint például a keréktárcsára felfestett Google logó.

racefansdotnet 21 10 19 20 12 46 2 | Rajtvonal Magazin
Forrás: @McLaren

A panelek a “helyzet szempontjából releváns üzeneteket fognak közölni”- mondta Mark Turner, a McLaren szponzorokért felelős tecnikai vezérigazgatója.

A speciális szponzori felületeket a Seamless Digital gyártja a wokingi csapat számára, amelyekről a McLaren márka és marketing ügyvezető igazgatója Louise Evans, a következőt nyilatkozta:

“Ez az egyik legizgalmasabb innováció a digitális reklámtechnológiában. Az, hogy különböző márkákat válthatunk az autóinkon változást jelent ezen a téren, és kiváncsian várjuk, hogy ez milyen hatással lesz az iparágra.” – tette hozzá Evans.

 

 

Borítókép: McLaren Twitter

Releváns cikkek