Quantcast
Legfrissebb híreink
Hátralévő idő a Magyar Nagydíj kezdetéig
Új videó a YouTube csatornánkon!
Meddig lehet “szimulálni”? Tótbalázzsal beszélgettünk a 2024-es tervekről
Fotó: Hajóka Sportfotó
Autósport

Meddig lehet “szimulálni”? Tótbalázzsal beszélgettünk a 2024-es tervekről

Tótbalázzs és a szerkesztő Hajóka gondolatai a 2024-es raliévaddal kapcsolatban.

A Zolika Garage Citröen C2 R2-vel láthatjuk őt a Magyar Rally2 Bajnokságban. Licence persze még nincs, de nagyon szeretne. Stift Racing (Champion) – a csapat neve, ahol minden bizonnyal versenyezni fognak, a saját brand pedig marad.

Búzás Robi barátja választotta őt sofőrjének, ő pedig örömmel vállalkozott a feladatra. Több, mint egy éve tervezik ezt a felállást.

„Addig fogjuk ezt az autóversenyzősdit profin (a saját szintünkön…) csinálni, amíg van értelme, amíg van eredmény. Ha nem leszünk elegek a Rally2 elejébe, akkor szezon közben átváltunk a szigorú buliversenyzésre. De mindenképp meg akarjuk nézni, tudjuk-e az első 5-10 párossal tartani a tempót; nem csak egy versenyen” – mondta Görög Peti.

„Nyerni akarunk! Ha csak egy szakaszt tudunk egész évben nyerni, azt is maximális sikerként könyveljük el. De persze nem mentek el teljesen otthonról, tudjuk, hogy ez egy technikai sport, bármikor történhet bármi. A bizalom maximális a Zolika Garage felé – ezért sem akartunk modernebb technikában gondolkodni. Csak a kis piros, és csak akkor, ha Ő üzemelteti. A lényeg, hogy amíg megy alattunk a technika, addig mi is, a csapat is, aki követi a versenyeket azok is, és természetesen a nézők is élvezzék a műsort.

Görög Péter, Tóth Balázs, Rally, Tótbalázzs
Görög Péter, Tóth Balázs, Rally, Tótbalázzs

A P12 géposztályban vesszük fel a harcot a sporttársakkal. Álomszerű lenne egy Barum ERC is egy Corsa Rally4-el, de ez a veszély egyelőre nem fenyeget. Valamint igyekszem minél több virtuális versenyen is elindulni, továbbra is Richard Burns Rally, Rallysimfans.hu keretein belül (ORB [MVRB], VB [VRC, WROC], mindenféle libakergetők)” – folytatta Petink a mondandóját.

„Azt garantálom, hogy máshogy fogunk fordulni azokban a kanyarokban, ahol sok néző van, mint a fronthajtású autók nagyja. Csak jussunk el odáig. Persze sok függ majd attól, hogy mit enged a mitfahrerem, de igyekszünk majd úgy közlekedni, hogy ne azon a pár másodpercen múljon az eredmény, amit egy-egy lóbálással, kézizéssel odaadunk. Továbbra is tartom, hogy lendületből lehet látványosan és gyorsan is menni egyszerre ezekkel az R2-es autókkal” – árulta el Görög Péter.

Szurkoljunk közösen ennek a nagyszerű Ralipárosnak 2024-ben!

Részt vennél az autósport izgalmas világában? Jelentkezz sportbírói tanfolyamra a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséghez!

Releváns cikkek