A McLaren élő idejű szponzorpanellel érkezik Austinba
A McLaren elsőként vezeti be az élő időben változó szponzori táblákat az autóikon. Hasonlóra még nem volt példa a Forma 1 történetében, így most először fog debütálni a 2022-es Amerikai Nagydíjon.
Összesen két darab ilyen tábla fog felkerülni az MCL36-ra a piltóafülke mindkét oldalán, viszont csak a pénteki szabadedzéseken – írja a RaceFans.net A McLaren más hasonló szponzori újításokat is bevezetett ebben a szezonban, mint például a keréktárcsára felfestett Google logó.
A panelek a „helyzet szempontjából releváns üzeneteket fognak közölni”- mondta Mark Turner, a McLaren szponzorokért felelős tecnikai vezérigazgatója.
A speciális szponzori felületeket a Seamless Digital gyártja a wokingi csapat számára, amelyekről a McLaren márka és marketing ügyvezető igazgatója Louise Evans, a következőt nyilatkozta:
„Ez az egyik legizgalmasabb innováció a digitális reklámtechnológiában. Az, hogy különböző márkákat válthatunk az autóinkon változást jelent ezen a téren, és kiváncsian várjuk, hogy ez milyen hatással lesz az iparágra.” – tette hozzá Evans.
Borítókép: McLaren Twitter
Fábián Balázs
Összes cikk: 12Releváns cikkek
Minimális különbséggel, de Verstappené a pole Japánban
Rosberg: Wolff még mindig a legjobb csapatfőnök
Hamilton: Emelem kalapom a csapat előtt
Alonso elvesztette a 100. dobogóját a második büntetés után
Kiemelt hírünk
Megnyílt a jelentkezés a VMRL F1 23-as Esport bajnokságára!
Kezdetét vette a jelentkezési időszak a Virtual Motorsport Racing League regionális F1 23-as szezonjára, amire szeptember 24-ig lehet jelentkezni! Nagy…