Quantcast
Legfrissebb híreink
Russell: A Mercedes túlkompenzálta a 2023-as autó problémáit
Fotó: Mercedes AMG Petronas
Formula 1

Russell: A Mercedes túlkompenzálta a 2023-as autó problémáit

George Russell úgy véli, hogy a Mercedes idei szezonbeli küzdelmei abban gyökereznek, hogy a csapat túlkompenzálta az előző szezonban, az előző autóval tapasztalt kihívásokat, ami a jelenlegi W15-ös konstrukció új korlátaihoz vezetett.

A Miami Nagydíj szombati kvalifikációja újabb kihívást jelentett a brackley-i alakulat számára, és Russell és csapattársa, Lewis Hamiltonnak, akik csak a hetedik és nyolcadik helyen végeztek a sorrendben.

Bár a Mercedes-táborban történt némi előrelépés, de a teljesítményben rejlő következetlenség továbbra is megmaradt. Russell magyarázatot adott arra, hogy miért olyan nehéz úrrá lenni a csapat küzdelmein.

“Az a helyzet, hogy a stopperóra nem hazudik” – mondta Russell.

“Tudjuk, hogy valószínűleg a tavalyi év vége óta végrehajtott változtatások közül néhányat talán túlkompenzáltunk néhány fejlesztési elemmel.”

“Most olyan korlátaink vannak az autóval, amelyek teljesen más korlátok, mint 12 hónappal ezelőtt ilyenkor. Nagyon sok munkát végeztünk a problémák megoldása érdekében, és valahogy túl messzire mentünk ebbe az irányba. Szóval, tudjuk, hogy javulnunk kell, és gyorsan kell javulnunk.”

Russell optimizmusát fejezte ki, hogy a Mercedes azonosította a 2024-es autó hiányosságainak kiváltó okait, és most a hangsúly a szükséges fejlesztések megvalósításán van az új alkatrészek révén.

“Határozottan tudjuk, hogyan kell [javítani]. Azt hiszem, ha megnézzük az adatokat, megértjük, miért vagyunk most abban a helyzetben, amiben vagyunk.”

“Tavaly, amikor megnéztük az adatokat, megértettük, miért voltunk ugyanabban a helyzetben, és azt hiszem, sajnos valószínűleg túlkompenzáltuk a tavalyi problémák megoldását.”

“Ebből a végletből most ebbe a végletbe jutottunk, és most egyfajta visszatekerésre van szükségünk, hogy megtaláljuk magunkat egyfajta félúton.”

“De a fejlesztések és a frissítések nyolc hétig tartanak, mire befutnak az autóba. Megtanulod ezt a problémát az első vagy a második futamon, és nem tudod csak úgy elhozni ezeket a fejlesztéseket a következő futamra.”

“A szélcsatornába kell tenned őket. Valakinek meg kell terveznie. Valakinek meg kell rajzolnia. Valakinek meg kell építenie, és máris a szezon felénél jársz.”

“Szóval, azt hiszem, ezért olyan nehéz, amikor hátul vagy, hogy hirtelen előrelépést érj el. Mindenki azt várja holnap, és mi is azt akarjuk holnap, higgyétek el, de ez a valóság az F1-ben.”

Íme az ide, 2024-es Miami Nagydíj menetrendje

Releváns cikkek